Πώς διαμορφώνει λίπος το σώμα μας;
Το φαγητό μας προσφέρει στιγμές απόλαυσης καθημερινά, μας κρατάει υγιείς, μας τροφοδοτεί με ενέργεια και μας κάνει αποδοτικούς. Δυστυχώς, υπάρχουν αρκετές απολαυστικές τροφές που δημιουργούν λίπος. Ακόμα και αθλητές αγωνίζονται συχνά με τα παραπανίσια κιλά που τους στερούν δύναμη, κάνοντάς τους αργοκίνητους.Οι υδατάνθρακες, προπάντων άμυλο και ζάχαρη, είναι οι κύριοι φορείς της ενέργειας. Στην ιδανική περίπτωση θα έπρεπε να αντλείται η μισή ενέργεια από αυτές τις πηγές. Υδατάνθρακες που προέρχονται από ψωμί, ζυμαρικά, ρύζι, πατάτες, φρούτα, λαχανικά κ.α. δυναμώνουν το σώμα, προάγουν την αυτοσυγκέντρωση και χορταίνουν.
Αλλά: Οι υδατάνθρακες ούτε είναι όλοι ίδιοι ούτε αξιολογούνται το ίδιο. Ανεβάζουν με διαφορετικό τρόπο το δείκτη συγκέντρωσης της γλυκόζης (σάκχαρο) στο αίμα, δηλαδή, ο Γλυκαιμικός Δείκτης των διαφόρων διατροφικών προϊόντων ποικίλει. Γι’ αυτό, δε θα έπρεπε ο καθένας να τρέφεται με όλα και όσο θέλει. Προπάντων όχι από εκείνα τα προϊόντα διατροφής ή ποτά, τα οποία εκτοξεύουν στα ύψη τη συγκέντρωση σακχάρου στο αίμα σε σύντομο χρόνο μετά την κατανάλωσή τους.

ATHLETIC POINT Ε.Π.Ε - SQUEEZY ATHLETIC - Χρήσιμες πληροφορίες

Ο μεταβολισμός μας μεριμνά ώστε να πέφτει η καμπύλη συγκέντρωσης του σακχάρου και το σάκχαρο (η γλυκόζη) να απομακρύνεται από το αίμα. Για τη λειτουργία αυτή υπάρχει το πάγκρεας, το οποίο εκκρίνει την ορμόνη ινσουλίνη. Αυτή λειτουργεί ανοίγοντας τις «πόρτες των κυττάρων» σε μύες, συκώτι και λιποκύτταρα για να εισβάλουν εκεί τα θρεπτικά συστατικά, το σάκχαρο (η γλυκόζη) και τα πρωτεϊνικά δομικά στοιχεία (τα αμινοξέα), ώστε να μπορούν να διατεθούν για καύσεις ή, σε δυσμενή περίπτωση, να αποθηκευτούν.

ATHLETIC POINT Ε.Π.Ε - SQUEEZY ATHLETIC - Χρήσιμες πληροφορίες

Όταν υπάρχει ανεπαρκής κίνηση ή λανθασμένη διατροφή, αυτές οι διαδικασίες εμποδίζονται και ο δείκτης ινσουλίνης παρουσιάζει διαρκώς υψηλές τιμές, γεγονός που οδηγεί σε αποθήκευση λίπους στα κύτταρα και εμποδίζει τη διάσπαση των ήδη αποθηκευμένων λιπών. Αυτό έχει σαν συνέπεια το σώμα να δημιουργεί λίπος – το σωματικό βάρος αυξάνεται.

Χάσε λίπος, όχι δύναμη. Τί σημαίνει αλήθεια το μότο του Squeezy Athletic;
Ένα σύνηθες λάθος που κάνουν ασυνείδητα πολλοί άνθρωποι όταν θέλουν να χάσουν βάρος είναι η επιλογή μιας δίαιτας <<πείνας>>, όπως χαρακτηρίζονται από ειδικούς πολλές παραδοσιακές δίαιτες. Κατά τη διάρκεια μια τέτοιας δίαιτας, οι περισσότεροι χάνουν μόνο νερό και μυική μάζα, με αποτέλεσμα τον κορεσμό της ζωτικότητας, τη μείωση της σωματικής και πνευματικής απόδοσης και τη συχνή εμφάνιση παθήσεων του νευρικού συστήματος. Ακόμη, παρατηρείται το εξής παράδοξο: σε πολλές περιπτώσεις, το ποσοστό λίπους αυξάνεται αντί να ελαττωθεί!

Ανεξάρτητα από την πρόθεση κάποιου να χάσει το παραπανίσιο λίπος ή να βελτιώσει τη φόρμα του, ισχύει ένας θεμελιώδης νόμος: σημασία δε θα πρέπει να δίνεται μόνο στο σωματικό βάρος, αλλά κυρίως στη σωστή σύνθεση του σώματος, δηλαδή στο μέτρο και τη κατάσταση της ενεργού σωματικής μάζας (μυικό σύστημα). Επιστημονικά εκφράζεται με τον όρο BCMI (Body Cell Mass Index), ο οποίος αποδίδεται στα ελληνικά σαν «Δείκτης Κυτταρικής Σωματικής Μάζας» και μετρά το ποσοστό της ενεργού σωματικής μάζας σε συσχετισμό με το σωματικό ύψος (σε μ2).Όσο ψηλότερος είναι ο BCMI, τόσο ψηλότερο είναι το ποσοστό της ενεργού σωματικής μάζας στον οργανισμό. Οι τιμές του BCMI θα έπρεπε να ανέρχονται τουλάχιστον σε 7,6 για γυναίκες και τουλάχιστον σε 8,0 για άντρες.
Εκείνος που θέλει να είναι σε φόρμα, δηλαδή να βελτιώσει την απόδοση και τη σιλουέτα του, πρέπει πρώτα απ’ όλα να αυξήσει το ποσοστό της ενεργού σωματικής μάζας (BCMI). Ο υπολογισμός της ενεργού σωματικής μάζας (BCM) γίνεται με τη βοήθεια της μέτρησης BIA, που διενεργείται από αθλίατρους και εξειδικευμένους γυμναστές.

Το squeezy athletic είναι μελετημένο και κατάλληλα παρασκευασμένο για να προσφέρει στον οργανισμό σας όλα τα πολύτιμα συστατικά και στοιχεία ώστε, όχι μόνο να διατηρήσετε το ποσοστό της μυικής σας μάζας, αλλά ακόμη και να το αυξήσετε κατά τη κατανάλωσή του. Η σύνθεσή του επιταχύνει τη καύση του λίπους, κυρίως στα σημεία του σωμάτος που χαρακτηρίζονται ως κλασικές "λιπαποθήκες", ενώ ταυτόχρονα τροφοδοτεί τον οργανισμό με απαραίτητες πρωτεΐνες που αποτελούν τη κύρια τροφή του μυικού συστήματος. Ως αποτέλεσμα, η δίαιτα με squeezy athletic, αυξάνει τη ζωτικότητά σας καθημερινά, προάγει τη σωματική και πνευματική σας απόδοση ενώ προστατεύει και ενισχύει το νευρικό σας σύστημα.

Tips & Hints
Η επιτυχία στη δίαιτά σας μπορεί να μετρηθεί σε εκατοστά, όχι σε κιλά: Μη θεωρείτε το σωματικό σας βάρος ως μοναδικό κριτήριο επιτυχίας. Στην αρχή της δίαιτας μετρήστε τις προβληματικές περιοχές σας (π.χ. την περίμετρο σε μέση, λεκάνη, μηρό). Ξαναμετρήστε μία ή δύο φορές την εβδομάδα, για να διαπιστώσετε ότι με το squeezy athletic πραγματικά ελαττώνετε το λίπος σας και χάνεται πόντους.

Το squeezy athletic αναμιγνύεται με πολλούς τρόπους. Αναμιγνύοντας το με νερό μπορεί να πετυχαίνετε τα καλύτερα αποτελέσματα. Μπορείτε όμως να το ανακατέψετε και με άπαχο γιαούρτι, στραγγιστό γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά ή ξυνόγαλα. Με λίγη κανέλα ή άρωμα πορτοκαλιού λεπταίνει η γεύση.

Σε περιόδους μεγάλης κατανάλωσης ενέργειας (π.χ. εντατική προπόνηση) είναι καλύτερα να μεγαλώσετε τη δόση squeezy athletic ή να φάτε επιπλέον ένα γεύμα πλούσιο σε υδατάνθρακες και φτωχό σε λιπαρά.

Στον υγιεινό τρόπο ζωής, εκτός από τη σωστή διατροφή, καθοριστικής σημασίας είναι και η άσκηση. Κρατήστε το σώμα σας σε φόρμα για να αξιοποιήσετε το φυσικό μεταβολισμό του.